Πέμπτη 17 Δεκεμβρίου 2020

Next e-go



Λίγα λόγια για την Next e-go.

Πριν από 2 χρόνια το bloomberg είχε γράψει για το Next big thing της ηλεκτροκίνησης η άμεση ανταγωνίστρια της Tesla. 

Ιδρυτής της ο Γερμανός καθηγητής μηχανολογίας Guenther Schuh ο οποίος πριν την ego είχε κατασκευάσει ένα ηλεκτρικό street Scooter το οποίο Αποδείχθηκε το καταλληλότερο μέσω Για τα γερμανικά ταχυδρομεία έτσι εξαγόρασαν την τότε εταιρεία του. Με τα χρήματα που εξασφάλισε ο καθηγητής από αυτή την πώληση έφτιαξε την e-go. 

 Στην επικαιρότητα τώρα η Ελλάδα Θέλει να γίνει μία από τις χώρες που παράγουν οχήματα και όχι συνηθισμένα, αλλά ηλεκτρικά. την Τετάρτη υπεγράφη η συμφωνία μεταξύ της Ελληνικής κυβέρνησης και της γερμανικής εταιρείας next e-go mobile SE. Αυτή προβλέπει τη δημιουργία εργοστασίου το όποιο με τη σειρά του θα ανοίξει χίλιες θέσεις εργασίας στην αρχή και σε βάθος χρόνου έως 6.000 θέσεις εργασίας. το εργοστάσιο αυτό έχει ως στόχο να παράγει Από 30.000 έως 45.000 αυτοκίνητα ετησίως..


Η τελική συμφωνία πρέπει να γίνει μέσα στους τρεις έως έξι μήνες και το εργοστάσιο να κατασκευαστεί σε 24 μήνες από την ημέρα της υπογραφής..

Επενδυτικό σχέδιο


Το επενδυτικό σχέδιο περιλαμβάνει

  •  την κατασκευή μεταλλικών εξαρτημάτων,
  •  την εξωτερική θερμοδιαμόρφωση, 
  • την τελική συναρμολόγηση και 
  • τον ποιοτικό έλεγχο. 
Στην συνέχεια θα γίνει 
  • πρόσληψη εξειδικευμένου προσωπικού με πλάνο συνεχούς κατάρτισης στις κεντρικές εργοστασιακές εγκαταστάσεις της εταιρίας στο Άαχεν της Γερμανίας.
Πολύ σημαντική είναι η ίδρυση Campus τεχνολογίας και καινοτομίας που θα συνδέει την έρευνα με την παραγωγή.



Αυτό πρόκειται να είναι το πρώτο εργοστάσιο της εταιρείας εκτός Γερμανίας.

Οφέλη στην Ελληνική οικονομία

Τα οικονομικά οφέλη στη χώρα μας είναι αρκετά. Ας πάρουμε για αρχή: 

  • τη δημιουργία χιλιάδων θέσεων εργασίας με εξειδικευμένο προσωπικό το οποίο θα εκπαιδεύεται τακτικά από τις κύριες εγκαταστάσεις εγκαταστάσεις στην Γερμανία.
  • Επίσης εγκατάσταση και άλλων επιχειρήσεων στο όλο εγχείρημα με την μορφή οικοσυστήματος γύρω από από το ηλεκτρικό αυτοκίνητο.
  • Πρώτες ύλες όπως μέταλλα, αλουμίνιο, υφάσματα για το σαλόνι και ότι άλλο χρειάζεται το όχημα θα προμηθεύονται από ελληνικές επιχειρήσεις και βιοτεχνίες αντίστοιχα.
  • Μεταφορά τεχνογνωσίας από τη Γερμανία στην Ελλάδα. 
  • Η χώρα θα γίνει πόλος έλξης για περισσότερες επενδυτικές κινήσεις από κολοσσούς του χώρου της αυτοκίνητοβιομηχανίας.

Οι ερωτήσεις μας είναι οι εξής:

Μάθαμε τελικά από τα λάθη του παρελθόντος όσο αφορά τη βαριά βιομηχανία; (βλεπε Ελβο, Nissan, PONY). 

Τι εμπόδισε τόσα χρόνια την Ελλάδα ώστε να είναι πρωταγωνιστρια στην έλξη μεγάλων επενδύσεων στο χώρο αυτό, ενώ υπήρχαν οι υποδομές, η τεχνογνωσία και το ανθρώπινο δυναμικό υψηλής κατάρτισης;

Κάποιες απαντήσεις θα τις βρούμε μπροστά μας, κάποιες όμως ελπίζουμε να απαντηθούν από τους υπεύθυνους στο μέλλον.... 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου